You Kissed My Lips And You Saved Me

Har haft fullt upp idag. Började dagen med att sälja fika på Universitetet med Suzana och Martina från 10-14 med en del pauser där emellan. Sen gick jag och Suzi hem till mig och fikade medan vi såg en film, dock hann vi inte se klart hela innan hon skulle hem så ska ta med mig filmen till skolan imorgon så vi kan se klart den. Efter middagen har jag gjort läxa, eller rättare sagt en skoluppgift som ska lämnas in ikväll. Gjorde klart den för ett tag sen och kom just ut ur en härlig dusch. Nu tänker jag ta det lugnt resten av kvällen, chillmode: ON.

Adele - Set Fire To The Rain Remix (Moto Blanco Radio Edit)



Kommentarer
Postat av: emmmiliiia

haha du är så töntig:] "chillmode" :]:]:]:]

LÄNGTAR TILL IKVÄLLLLLLLLL

2011-12-09 @ 10:03:22
URL: http://emiliatrollet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0