Umeå Fotbolls Festival

Blev bara ett inlägg igår, hade fullt upp hela dagen. Först solade jag med Myra sen gick vi på en promenad i värmen. Efter det tog jag en snabb dusch sen följde jag med henne hem på middag, åt grillat och det var hur gott som helst! När vi hade ätit klart cyklade vi till älven där vi träffade några från gamla klassen. Jag hade sammanfattat en bra dag alltså!

Nu har jag just kommit hem, har varit och sett Carros och Oskars match. Det är ganska kul att titta på fotboll tycker jag. Dock tar jag inte shorts ikväll när jag ska se en till match för det blåste kallt idag. Men nu ska jag äta lunch, hejs!


Kommentarer
Postat av: - alexandra

Blå <3 precis ! love it :D

2011-07-29 @ 14:20:17
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0