U GOTTA DANCE

Igårkväll var jag med Saba och Danni på Haga, vi gick en promenad, pratade, såg serier, åt godsaker och skrattade som galningar. När man är trött är verkligen allt roligt! Kom hem sent och gick och la mig på en gång. Sov i min nya säng inatt och den var underbar, och det ryms typ tre jag i den.. skillnad mot för min gamla säng som bara var 90 cm bred.

Idag har jag varit och storhandlat med mamma på Maxi, nu ska jag göra lunch sen ska jag åka ner på stan till jobbet. Ska till stugan imorgon så måste göra det idag.



Kommentarer
Postat av: Viktorija - Tonårsfotograf i Falkenberg

Hejsan!

Jag är med i en tävling där man kan vinna en lyxgrill, den vill jag hemskt gärna vinna till min otroliga familj som alltid finns vid min sida! Därför vore det verkligen jättesnällt om du kunde lägga en röst på mig genom att klicka på länken under! :D

Länk: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=viktorija+ackar

2011-06-18 @ 17:02:28
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0