boy you got my heartbeat runnin away

Hejsan hoppsan! Lov nu och det känns hur skönt som helst! Har haft fullt upp i helgen också, vilket ni kanske märkt på uppdateringen som varit lika med noll haha.

I fredags efter skolan åkte jag, Jennifer, Maria och Suzana hem till Jennifer och var där hela kvällen. Blev en massa prat, skratt, god mat, idol- och film-tittande. Hade en asbra kväll iaf med mina fina tjejor! Kom hem från Jennifer på lördagen ungefär klockan fyra och då var det bara att dra vidare till Saba på en annan tjejkväll med henne och fem till. En till asbra kväll alltså!

Kom hem idag igen klockan fem och nu har jag bara tagit det lugnt ett tag och ätit lite, tänkte börja läsa igenom dom 200 inläggen på Bloglovin' som jag missat under helgen. Senare ikväll ska jag vara med Emilia, blir bra det!

Super Bass - Nicki Minaj

Kommentarer
Postat av: Rebecca

man känner inte hoppet då man ser att de är hur mycket inlägg på bloggkoll som helst, tar typ åår att läsa igenom:(

2011-10-31 @ 00:04:30
URL: http://rrrrrebeccas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0