it's friday, friday, gotta get down on friday

Hade tänkt blogga igårkväll men hann inte innan jag skulle ut.. Mötte Emilia sen cyklade vi till Emil och såg film med han, Linus, Robin, Anton och Felix. Sjukt kallt det börjar bli ute på kvällarna märkte jag när vi cyklade hem, det var bara 6 grader ute ju!

Idag har jag varit i skolan sen blev det en sväng på stan innan jag fortsatte hem, tog ett till hål i örat så jag är nöjd! Hade velat göra det länge så. Har precis duschat, nu ska jag fixa mig lite snabbt sen blir det troligtvis film hos en kompis. Höres:)


Haha en lapp på skolan som jag bara var tvungen att ta kort på.. tycker den var kul men dom som inte går på Midgård förstår den nog tyvärr inte. Typ ingen gillar lasagnen på min skola så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0