MIN FREDAG

Efter skolan i fredags följde mina bruds med hem till mig där vi lagade middag, fixade oss, m.m. innan vi kring nio tog bussen ner på stan och vidare mot Rödäng för klassfest! Hade en asbra kväll och kom hem efter ett nångång.

Maria, Suzana och Jennifer sov över här och vi vaknade trötta och slitna på lördagmorgon vid tolv. När vi hade ätit frukost blev det Buzz och Rockband bara för att det var typ tusen år sen man spelade det sist! Maria och Suzi åkte hem på dagen nångång och Jennifer stannade till efter middagen. Senare på kvällen åkte jag och grillade med en kompis.

Här har ni en bildbomb från fredagen!

OMNOMNOM!

Suzana tha meat cook

Jag och Maria. Vadå glada?:)

Suzana, jag, Julia och Nathalie. (julias bild)

Beer pong


Jag och Suzana. Obligatoriska spegelbilden!

Hanna och Magnus

Suzana, Maria och jag


Jag, Suzana, Maria och Jennifer. Fett farliga!?!

Jennifer och jag. Jag bju bara för att jejje är så gulli!

Om någon på bilderna inte vill att jag ska lägga ut den så säg till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0