8 SEPTEMBER

Torsdag idag, gillar torsdagar faktiskt. Kanske för att det är nära helgen och jag har sovmorgon och slutar 12. Fast idag hade vi en föreläsning sen så vi slutade halv 3. Det var förresten ovanligt god mat i skolan idag tycker jag, var tvungen att ta en portion till iaf. Köpte massa gófika i cafeterian också så jag är typ fortfarande mätt haha. Men nu: räkna klart matten.




Första bilden är från när jag skulle till skolan och tredje från när jag skulle hem. Lite väderskillnad kanske. Btw 1, hade sovit i flätor så att mitt hår skulle bli vågit men det hann bli platt innan jag ens kom fram till skolan, kul. Btw 2, typ alla hus på min gata är röda utom mitt som är gult, knas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0