MINA SENASTE DAGAR

Tänkte berätta lite om roadtripen ner till Småland nu. Vi åkte iväg förra torsdagen, på vägen ner stannade vi och sov på ett pensionat som hette Järvsöbaden. Väldigt fint och mysigt ställe, salen där man åt såg typ ut som ett slott. Jag och Valdemar fick ett eget rum som var himla fint. Dagen därpå åkte vi vidare och kom fram till Småland till Valdemars mormor och morfar där vi bodde dom flesta dagarna. Släktmiddag på lördagen, åka till en stuga i Blekinge på söndagen och sova där, sett massa platser och träffat nya personer. På vägen hem stannade vi hos deras kompisar i Stockholm, Tyresö, för middag och övernattning. Jag och Valdemar sov i ett eget litet hus som hade ett mysigt loft. Sedan blev det Ikea på vägen hem. Ja, nu vet ni ungefär vad jag gjort dom senaste dagarna. Jag har iaf haft det superbra!
 
Blev inte mycket bilder men här är några mobilbilder därifrån, dom enda jag tog faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0