26 JANUARI 2012

Har hunnit med mycket hittills idag faktiskt. Har bakat en kladdkaka, gjort iordning lite inför öppet hus ikväll på skolan, städat badrummet, gjort iordning/bäddat sängar där jag och en kompis ska sova inatt, dammsugat hela huset, åkt till stan och köpt lösögonfransar och fixat nya p-piller, åkt buss hem som inte stannade där jag skulle av utan fortsätte till Maxi och sist men inte minst har jag duschat.

Nu ska jag skriva klart en fotouppgift som ska skickas in idag, har redan gjort klart en av dom. Hörs senare!

Maria och jag på bilden, GRSTTIS till henne som fyller år idag!!

Kommentarer
Postat av: caroline

du om du har ditt kontonr kan jag ju be mamma eller pappa överföra pengar där sen kom jag på :) men idag, är du ledig idag?:)

2012-01-27 @ 10:26:30
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0