BRB GÖTEBORG EN VECKA

Helgen har spenderats med min älskling, därav den dåliga uppdateringen. Den kommer dock inte förbättras för jag åker till Göteborg en vecka imorgon! Ska bli superkul, brorsan spelar i Gothia så det är egentligen därför vi ska dit. Min kompis Myra och hennes kusin Emelie ska dit samtidigt så det blir att hänga lite med dom också och inte bara med familjen. Jag är iaf sjukt taggad! Men måste gå och lägga mig nu för ska stiga upp klockan fem imorgon då taxin kommer klockan sex och flyget lyfter femtio minuter senare. Så godnatt världen, hörs om en vecka!
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

svar: Förlåt för himla sent svar... :( Men den ligger i alla fall ute på tegs industriområde och ägs av pingstkyrkan. Adressen är Lärlingsgatan 9 i alla fall :) Kramar!

2012-07-18 @ 08:39:30
URL: http://www.jjosefin.devote.se
Postat av: Rebecca

sv: ja eller hur! ja, jag tycker den är både fin och inte. Men det blev ändå till att behålla den! Kan va perfekt när jag ska till Spanien sen!

2012-07-21 @ 15:26:06
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0