EN OUTFIT FRÅN GÖTEBORG

Hej allihopa! Har inte prioriterat bloggen som vanligt, finns ju så mycket roligare saker man kan hitta på när det är sommar liksom än att sitta inne vid datorn. ;)
 
Tänkte iaf berätta lite om vad jag gjort dom senaste dagarna. I förrgår var jag med Saba, behövdes lite catch up tid då vi hade massa saker att prata om, vi såg även en film och tryckte i oss massa gott. Igår var jag med Valdemar efter att han slutat jobbet vid två, fin som han är så bjöd han på tårta eftersom jag hade haft namnsdag. ♥ Idag har jag stekt i solen ett tag sen cyklade jag ner på stan med Myra och kom hem med bland annat ett par jeansshorts. Annars så har jag sett brorsans matcher, ätit mängder av jordgubbar och levt livet.
 
En bild på mig från Göteborg, ska vi kalla det en dagens outfit kanske?

Kommentarer
Postat av: suzi

Så sjukt fin klänning å allt!! Finaste du! :) <3

Svar: Aaww, tack så mycket Suzi!! <3
Emma Ulander

2012-08-10 @ 17:10:40
URL: http://suzanafarokhian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0