Last Man Standing

Idag började det årliga Last man standing på skolan. Man märker hur alla går runt och är rädd för att folk ska "döda" en medan dom letar efter personen dom ska "döda". Det är ganska roligt faktiskt. Jag är också med iår så jag är en av dessa människor, haha.

Annars idag så har jag bildat muskler på idrotten, snart bodybuilder typ hehe. Sen har jag varit hos tandläkaren efter skolan för att järntråden bakom mina tänder som jag fick när jag tog bort tandställningen hade lossnat.


Gjorde en smoothie när jag kom hem, följde receptet på bilden men bytte ut aprikoserna till jordgubbar. Och om ni undrar varför jag använde Oatly havredryck så är det för att jag är mjölkallergiker.

Kommentarer
Postat av: The Butcher

Imorgon så är dina dagar räknade... du kommer bli utslagen ur last man standing, var redo min kamrat.

2012-03-13 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0