INSTAGRAM-BILDER FRÅN DEN SENASTE TIDEN

Hejhej! Var ett tag sedan sist jag skrev, som ni kanske har märkt. Har som ni vet varit i Stockholm med min andra halva där vi hade det jättebra! Blev mycket shopping, god mat, grönan, fotografiska museet och annat. Vi kom hem i torsdags igen och sedan dess har jag hunnit med att jobba en dag, varit i stugan hela helgen med familjen, umgåtts med kompisar och igårkväll blev det Båten med ett gäng härliga människor!
 
Nu ska jag och pappsen åka till Nolia för att gå på mässan där. Ha're bra! :)
 
I Valdemars stuga, jag kände mig ganska liten på deras stora fyrhjuling måste jag säga.
Jag och Valdemar började dagen med var sin Starbucks sedan blev det Grönalund.
Ledsna på planet hem till Umeå igen och min och Jennifers drink igårkväll innan Båten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0