SHOPPINGEN FRÅN STOCKHOLM

Hejhej! Jag är verkligen dålig på att uppdatera just nu, jag vet. Men ser att några kikar in här ändå så tänkte att jag skulle skriva ett inlägg nu när jag har tid.
 
Vaknade på bästa sätt idag - vid sidan om min finaste. Sedan har jag hunnit vara förbi gymmet och tränat, duschat och ätit. Resten av dagen/kvällen ska jag bara ta det lugnt och njuta av ledigheten. Måste vila upp mig innan helgen då jag ska jobba 11 timmar på lördag och 9 timmar på söndag. Jobbar sedan även måndag, tisdag och onsdag. Men pengar är ju alltid bra att ha! Har förresten fotat det jag köpte när jag och Valdemar var i Stockholm nu och här är bilderna!
 
Linne från Weekday, tröja från Wesc

Linnen från Hollister och Zara
Sockar från Stadium, trosor från Björn Borg, underkläder från Cubus
Kavaj med skinnärmar från H&M
Träningsskor från Stadium
 
+ en träningsjacka i samma färg som skorna från Björn Borg som jag glömde ta kort på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0