2013-12-28

Hejhej! Kom hem från Norsjö i torsdags och sedan dess har jag haft fullt upp, men nu har jag tid för ett litet blogginlägg! I fredags jobbade jag hela dagen sedan var jag med Valdemar på kvällen, som jag saknat honom. Idag har jag gått på stan med Saba, blev lite shopping, mat/fika samt mycket prat och skratt. Wonderful. Nu har jag precis tonat mammas hår och ska snart springa över till Valdemar för att umgås med honom en stund. Blir en tidig kväll för mig ikväll då jag jobbar imorgon på Dragonens äldrecenter där jag hade min praktik! Har inte varit där sedan dess så är lite nervös men det ska nog gå bra!
 
Här är några bilder som jag tog i Norsjö, man saknar verkligen snön när man kommer hem till Umeå igen!
 
Lillebror och jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0