17 FEBRUARI 2013

Hejhej! Är nästan helt frisk nu, bara mitt öra som fortfarande är täppt så jag hör bara på ett öra haha. Kämpade i alla fall iväg till skolan i torsdags och i fredags för att inte missa allt för mycket, är dock stressad över matteprovet som är imorgon eftersom jag missat dom två senaste lektionerna och inte kunnat räkna något under veckan då jag legat hemma sjuk. Men det ska nog gå ändå!
 
Har i alla fall haft en väldigt trevlig helg som i fredags spenderades med älsklingen med film, mys och övernattning och i lördags blev det tjejkväll med fyra härliga tjejer med massa götta, film, snack och skypesamtal med Emelie som är utbytesstudent i USA just nu. Fem av fem!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0