I wanna make you happy, I wanna make you feel alive

Hejhej! Springer runt i mitt rum och plockar bort kläder som ligger överallt medan jag spelar musik som man kan sjunga med till, förstår inte hur snabbt mitt rum blir kaos bara på grund av kläder haha. Har ni också det problemet?
 
Annars så väntar jag på att Valdemar ska komma hit, filmkväll och massa mys väntar och det är ju aldrig fel!
Blir ett perfekt avslut på denna dag som känts väldigt lång eftersom jag klev upp tidigt imorse, hade en körlektion klockan sju på morgonen men den gick bra så jag fick en bra start på dagen som flutit på bra sedan dess.
 
Bjuder på två mobilbilder från dagen, har bland annat myst runt i Valdemars tröja och ätit glass och frukt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Satan va snygg du är emma!

Svar: Taack så mycket!! Detsamma! :)
Emma Ulander

2013-02-08 @ 20:18:42
URL: http://juliaattefjord.devote.se
Postat av: Elina

Snygging!!:)

Svar: Taack, detsamma!! :)
Emma Ulander

2013-02-08 @ 20:22:15
URL: http://elinagreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0