klippa mig?

Funderar på att klippa håret kort(are) till sommaren, ungefär som på den första bilden här nedan. Har ju ganska långt hår just nu, typ som på den sista bilden, så det skulle kännas surt om jag ångrade mig sen för det tar ju ett tag för håret att växa ut igen. Men det skulle samtidigt vara skönt med lite kortare hår när det är sommar och varmt ute. Den enda nackdelen är att jag inte kan locka håret på samma sätt som jag brukar göra nu och det blir svårt att göra vissa frisyrer. Kan inte bestämma mig helt enkelt så jag tänkte fråga er, vad tycker ni, klippa eller inte klippa?


Kommentarer
Postat av: c

du är fin i båda, och det växer ju alltid ut, men det är SÅÅÅ värt att kunna göra alla frisyrer man vill.. ;) jag röstar för att inte klippa bara för att jag vet att jag hade ångrat mig haha!

2014-04-28 @ 18:17:27
URL: http://caar0liinee.blogg.se
Postat av: Signe

KLIPP för de ä snyggt

2014-04-30 @ 17:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0