bilder från göteborg

Hejhej! Nu var det cirkus en vecka sedan jag och Valdemar kom hem från Göteborg, men har inte haft tid att uppdatera bloggen förrän nu. Hade i alla fall en jättetrevlig resa, allting var perfekt om man bortser från vädret som hade kunnat vara lite bättre. Vandrarhemmet var superfint, låg väldigt centralt och det bästa var att vi hade ett eget badrum med dusch! Lyckades bränna en del pengar på shopping och god mat men man måste ju få unna sig lite tycker jag. Sedan har vi turistat lite i slottsskogen och botaniska trädgården som båda var väldigt fina platser samt gått på Universeum. Tog inte så många bilder under resan så ni får nöja er med dessa mobilbilder, bättre än ingenting i alla fall!

☆ Min helg ☆

Då var helgen snart slut, men den har varit väldigt bra! Fredagen spenderades med Erika på stan och lördagen och söndagen i stugan med familjen och Valdemar.

Men jag har verkligen ingen söndagsångest idag i alla fall för imorgon åker jag och Valdemar till Göteborg! Ska bli jättekul, synd bara att vädret inte verkar bli det bästa.. men jag är taggad hur som helst! Kommer hem sent på torsdagkväll så vi hörs efter det någon gång. Kramis.

Haha alltså denna bild..

Bra dag med en fin vän

Har haft en supertrevlig dag med Myra som började på Iksu med en benpass och avslutade med var sitt glas rosé i solen. Bra dag helt enkelt! Just nu håller jag på att packa lite inför Göteborgsresan på måndag och ska snart baka scones att äta framför en film ikväll. Vi hörs!

True friends are like diamonds, precious and rare ☆

Trysunda - del 4

Hej på er! Vaknade med världens träningsvärk i armarna efter gårdagens biceps & triceps-pass med brorsan som äntligen har börjat träna på Iksu. Men det ska kännas att det tar! Annars så har jag hunnit göra lite ärenden och redigera klart dom sista bilderna från Trysunda som ni kan se här nedan! Nu ska jag laga lite lunch och städa här hemma för det är verkligen kaos, har saker överallt haha. Hejsvejs!

Trysunda - del 3

oskar 16 år

Igår fyllde Oskar 16 år! Det är sjukt vad tiden går snabbt, han har till och med hunnit växa om mig nu även om jag inte vill inse det själv haha. Ser honom fortfarande som min lilla fjant, men lillebror är inte så liten längre!

Nu ska jag cykla iväg till Iksu för ett Cxworx-pass och ikväll blir det häng med Myra, vi hörs! :)

Trysunda - del 2

Trysunda - del 1

Tog väldigt många bilder under resan, så kommer dela upp dom i olika inlägg och börjar med att visa bilderna från ön Trysunda. Detta är alltså del ett, del två kommer imorgon så kika in då! :)

skuleberget

Har haft en superbra helg med familjen! Den började med att vi åkte till Trysunda på fredagen och sov på vandrarhem där en natt, det var en jättefin ö som jag gärna skulle åka till fler gånger. På lördagen blev det ett stopp i Mannaminne innan vi fortsatte till Norrfjällsvikens camping där vi hyrde stuga en natt och badade, bastade, åt god mat osv. På söndagen stannade vi vid Skuleberget på vägen hem och hyrde utrustning för att klättra uppför berget, det var hur kul som helst kan jag lova! Tänkte börja med att visa er bilderna jag tog när vi kättrade, resten av bilderna från resan kommer vid ett senare tillfälle. Hej så länge! :)