woop woop

Nu är tentan äntligen bortgjord! Kändes ändå helt okej efteråt så jag hoppas att jag klarade den, får se om tre veckor när resultatet kommer ut! På måndag börjar en ny kurs så i helgen har jag inget plugg över huvud taget och det ska jag njuta av till max, var längesen jag hade en pluggfri helg så det känns underbart. Ska klippa mig och göra slingor ikväll sen blir det troligtvis utgång med några från klassen beroende på vad klockan är när mitt hår är klart. Nu ska jag städa mitt rum och plocka bort alla kläder från klädhögen som jag inte har haft tid att ta tag i tidigare. Hoppas ni får en trevlig kväll!
 
Haha alltså denna bild.. bjuder på den! Från sittningen vi hade i november. Fina vän!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0