Blandade mobilbilder

Har spenderat största delen av dagen med plugg, har tenta på onsdag så försöker lägga ner tid på det även fast jag lätt kommer på saker som är roligare sedan flyger tiden iväg haha. Ska läsa igenom mina anteckningar en gång till nu sedan tänkte jag spendera resten av kvällen i sängen framför en bra film.
 
Tills vidare så bjuder jag på några blandade mobilbilder från den senaste tiden. Bland annat på tårtan som jag och Anna-Maja gjorde till Erika när hon fyllde år, från mitt senaste biobesök, invigningen på stan, helgens teater med familjen Ahlenhed, fika med Carro, jag och min kudde jag fick av Valdemar haha♥ och på mina senaste inköp från Body Shop.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0