2014-01-06

Bloggandet har inte legat på topp de senaste dagarna och så kommer det tyvärr att fortsätta vara. Har tenta den 17:e så försöker lägga ner så mycket tid som möjligt på pluggandet just nu och resten av tiden går åt till att vara med Valdemar och kompisar samt att träna. Så förvänta er inte så bra uppdatering fram tills dess!
 
Nu ska jag cykla till Erika som kommit hem till Umeå igen, har saknat henne så det ska bli kul! I brist på andra bilder bjuder jag på mina senaste två Instagrambilder. :)
 
Jag och mamma när jag var liten. Firade henne i fredags då hon fyllde år!
 
Gårkvällens promenad med Sara, 1 mil känns lite i benen idag men det är så de ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0