Äntligen sommarlov!

Hej på er! Nu var det ett tag sedan sist jag skrev men det har inte hänt så himla mycket sedan dess.. jag har mest suttit och tentapluggat. Igår skrev jag tentan och det kändes bra så jag håller tummarna att jag klarade den. Nu har jag i alla fall sommarlov och det känns så sjukt skönt! Jag börjar jobba den 16:e så jag är ledig tills dess så det ska jag passa på att njuta av.
 
Firade att tentan var gjord igår med lunch och fika på stan med Erika, Anna-Maja och Cecilia och njöt av det härliga vädret. Sedan spenderade jag resten av dagen och kvällen med Valdemar som fyllde 19 år igår! Grattis igen älskling♥ Har hängt med honom sedan dess och nu ska vi se en film som vi inte hann se igår. Bra start på sommarlovet kan jag lova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0