Livet som fadder

Nollningen har nu varit igång i en vecka och det är en till kvar. I år är jag fadder och nollar dom nya som ska plugga sjuksköterska vilket är kul men ganska krävande haha. Här är i alla fall tre bilder från nollningen hittills.. campusvandring, kubb-spel och fester har vi bland annat hunnit med!
 
Nu ska jag snart cykla ner på stan och träffa min efterlängtade vän Saba som äntligen har kommit hem igen efter att ha varit i Iran i 6 veckor! Har saknat henne sååå mycket så det ska bli jättekul!
 

Kommentarer
Postat av: caroline g

Yes jag cuttade av nästan 2 dm men det syns knappt ändå haha..

2014-09-21 @ 06:52:04
URL: http://carolinegreeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0