Love life

Livet är så himla bra just nu! Ikväll ska jag och Valdemar på Iksu Spa och bara ta det lugnt vilket ska bli superhärligt och imorgon åker vi till Luleå för att bo på hotell en natt. Kommer bli en väldigt rolig och mysig helg tillsammans med min fina. Och nästa helg är det alla hjärtans dag och då väntar Fifty shades of grey på bio vilket jag taggat aslänge nu. Älskar när man har roliga saker att se fram emot!
 
Jag ska ta med mig kameran i helgen så bjuder på lite bilder när vi kommer hem igen, hoppas ni får en fin helg!
 

Kommentarer
Postat av: elina

haha men skämtar duu!!! Aldrig att man vågar göra covers på beyonces låtas:O

2015-02-08 @ 17:08:49
URL: http://elinagreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0