I WON'T LET GO

Helloo, I'm back! Har inte haft någon motivation att blogga på hela sommaren och den har väll inte riktigt kommit tillbaka nu heller men min motivation för att vara kreativ har kommit tillbaka i alla fall! Så dom tillfällen jag tar mig ut och fotar eller målar/ritar något så lär det ju komma upp här på bloggen.
 
Det som hänt sedan senast är i alla fall att jag har fått min anställning på Barn 3 förlängd vilket känns superkul då jag trivs så himla bra där. Lägenheten är iordning och känns som hemma, trivs väldigt bra med min roomie också. Bilder på lägenheten kommer snart, jag lovar! Just nu längtar jag mest till nästnästa helg då jag och Erika åker ner till Stockholm för att se Bieber, så här kommer en passande låt för det. ↓
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0