You're Beautiful, To Me

Tja readers! Hur har eran dag varit? Min har då varit bra, lång skoldag men ändå bra. Blev lite flummigt på sista lektionen dock, men det är kul. Gick på stan en liten stund efter skolan, hittade ett par röda jeans som jag tänkt köpa imorgon och göra om till shorts. Sen när jag kom hem började jag med maten på en gång, gjorde kyckling och ris med lite grejer till, gott blev det iallafall!

Nu ska jag snart gå till Valle, vi ska plugga tillsammans då vi har typ samma engelskaprov i veckan. När vi blir less på det kommer vi nog se klart Water for elephants som vi började med för ett tag sen. Trevligt trevligt!


Min frisyr i lördags, funderar på att ha så imorgon, fast göra det noggrannare :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: tack!:D

2012-01-30 @ 19:51:42
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: Anonym

va snyggt!! hur gjorde du?:D

2012-01-31 @ 07:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0