FULLSPÄCKAD DAG

Hejhej! Har ni haft en bra dag? Själv har jag haft en fullspäckad dag men den har varit bra ändå! Jag fick en liten sovmorgon imorse innan det var dags att cykla till skolan för utvecklingssamtal, efter att det var klart så cyklade jag vidare till Böleäng för att jobba lite, sedan tillbaka till stan för att kolla i affärer ett tag och jag fick med mig lite grejer hem. Efter det fikade jag med mamma på hennes jobb innan jag cyklade vidare till min körlektion som för övrigt gick rätt bra, till sist så har jag gymmat också innan jag gjorde min sista sväng på cykeln hem.
 
Men nu väntar en hög med läxa som jag måste ta tag i, höres!
 

Upptäckte att man kunde fota med långsam slutartid och då kunna rita ett motiv i bilden med en lampa. Fränt.

Kommentarer
Postat av: Moa

Testa fota med lång slutartid och så ställer du dig framför kameran och flaxar med armarna då ser det ut som om du inte har några armar eller så blir dom väldigt utsuddade och ser ut som flaxande vingar :)

2012-11-06 @ 19:35:38
URL: http://moiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0