TODAY'S OUTFIT

Hejhej! Endast en lektion hade jag på schemat idag mellan 14.30-15-40. Tog därför en sovmorgon till halv tio sedan har jag hunnit med massor av saker, bland annat har jag skrivit klart en skrivuppgift och gjort en powerpoint till den, räknat klart matten, städat mitt rum, lagat en halsduk, ätit, fotat dagens outfit, cyklat till skolan och hem, varit med min fina pojke och nu sitter jag här. Resten av kvällen tänker jag spendera framför tvn, höres!
 


Skinnjacka - H&M | Linne - Bikbok | Byxor - Ginatricot | Skor - Converse | Väska - Lindex
Smycken: Klocka - Marknad | Halsband - födelsedagspresent av älsklingen

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

så snyggt :D !

2012-09-04 @ 12:12:55
URL: http://myzaan.devote.se
Postat av: jennifer,

Åh, tack så jättemycket! Vad snällt sagt av dig, fina du!
Så fin outfit!

2012-09-06 @ 12:42:21
URL: http://jenniifer.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0