❄ Du kan smälta isar när du ler ❄

Hej på er! Tänkte bara ge er en liten lägesuppdatering medan jag tar med paus från pluggandet. Hela veckan kommer bestå av tentaplugg till tentan som är på fredag. Har skrivit en sammanfattning på allt man ska kunna som blev över 100 sidor så nu är det bara att försöka få in allt i huvudet också... Får se hur det går!
 
Bjuder på fyra bilder från förra helgen och en från i helgen tills vidare! :)
 
Fick frukost på sängen av min fina!
På kvällen var vi på stan och tittade på invigningen av kulturväven.
På söndagen var det pärldag för ung cancer och jag var där och gjorde några armband.
Jag och Valdemar såg Mockingjay i lördags och den 10:e december ska vi se premiären av Hobbit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0