Insta Lately

 
Bjuder på mina två senaste instagrambilder från i måndags och idag. I måndags var jag och Erika på Iksu spa och njöt av värmen i solrummet, badade i de varma bassängerna, bastade och tog det lugnt. Var väldigt avkopplande och härligt och kul att få spendera lite tid med Erika som jag inte träffat på ett tag då vi haft väldigt olika jobbtider.
 
Den andra bilden är från idag, började dagen med ett långt gympass med brorsan som följdes upp av en timmes badminton. Sedan har vi varit på bio ikväll och sett 22 Jump Street som jag verkligen kan rekomendera! Bra dag och trevligt med lite kvalitetstid med Oskar.
 
Nu väntar sängen, jobbar två dagar till sedan åker jag och Valdemar till hans stuga i några dagar bara vi två vilket jag ser fram emot väldigt mycket. Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0