bra helg

Hade en lugn och skön helg hos mormor och morfar, passade mig perfekt. På lördagen var vi ute i Lobacken och njöt av solen med fika och trevligt sällskap och söndagen spenderades mest med plugg för min del, men hann även med en promenad i solen.
 
Idag hade jag två tentor, en i klinisk kemi och en i mikrobiologi och immunologi. Tentan om mikrobiologi och immunologi gick åt skogen.. man hade 1 h på sig att besvara 40 frågor, man hade alltså 1,5 min på varje fråga vilket jag tycker är på tok för lite tid, jag hann inte ens läsa och besvara alla frågor. Tycker även att den var mycket svårare än målbeskrivningen. Verkade som om det gick likadant för majoriteten av klassen så jag var inte ensam om det iaf. Och när man skulle skriva tentan om klinisk kemi så kraschade skolans hemsida så att det inte gick att göra den förrän efter halva tiden, den fick man då 20 min på sig att göra. Den gick dock väldigt bra ändå och jag klarade ett VG så då blev jag lite nöjdare iaf haha. Aja, så kan det gå!
 
Bjuder på en bild från i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0