emma ♥ frukost

Hej allihopa! Har precis stoppat in maten i ugnen så fick lite tid över att sitta vid datorn. Har inte så mycket fritid nu för tiden utan den mesta tiden lägger jag ner på plugget, har tenta imorgon i läkemedelsberäkning där man måste ha 100% rätt för att få godkänt. Känner mig ändå bra förberedd så jag hoppas verkligen att jag inte gör några slarvfel! Efter torsdag blir det dock ingen tid för lugn och ro, för om en vecka är det dags för tenta igen, då i farmakologi.
 
Trots att det är dagen innan tenta så är jag ovanligt lugn faktiskt haha, tog en sovmorgon idag och gjorde sen en god frukost som ni kan se på bilden här nedan↓ Sedan har jag räknat lite och ska snart bege mig till skolan för att öva venprover istället! Ha en fortsatt bra onsdag så hörs vi! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0