Golden Necklace

Hej på er! Vet att uppdateringen inte är på topp, som vanligt.. Ska försöka bättra mig och lägga ner lite mer tid på att fota med systemkameran så att det inte bara blir instagrambilder här. Kan då börja med att visa mina senaste tillskott i smyckeslådan som var ett halsband med matchande armband som ni kan se på bilderna nedan. Har nästan bara silversmycken som jag använder dagligen så tänkte att det kunde vara kul att variera sig ibland!
 
För tillfället sitter jag och pluggar Klinisk Mikrobiologi, har två tentor nästa måndag så försöker bli klar med målbeskrivningarna så snabbt som möjligt, hinner troligtvis göra klart alla idag faktiskt. Men nu är det dags att återgå till plugget, hörs senare!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

I like!

Sv: Tack snygging! :D

2014-03-03 @ 09:44:34
URL: http://esh.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0