senaste från instagram

Hej på er! Idag hade jag tenta i farmakologi, har dock ingen aning om jag klarade den eller inte då jag tyckte att den var ganska svår och man fick bara ha sex poäng fel. Blir spännande att se resultatet om ca tre veckor!
 
Kan ju berätta att jag gör annat än att plugga också haha, därför tänkte jag bjuda på några bilder från min instagram som jag inte lagt upp här på bloggen än! :)
 
↑ Förra helgen hängde jag med dessa härliga tjejer, var verkligen supertrevligt! Vi hade homeparty och förfest hos mig innan det blev utgång på Lokal.
↑ I lördags var jag med dessa två + Jennifer, blev middag, filmkväll och massa snack/skratt/mys.
↑ Har även hunnit med att luncha på stan med mammsen, mycket trevligt var det!
↑ Och här får ni en bild på mitt öga för vet ni vad, jag har gjort fransförlängning! Är väldigt nöjd måste jag säga, men snart flyttar tjejen som gjorde det på mig till Göteborg så det blir nog bara en engånggrej för denna gång.
↑ Såhär har många dagar sett ut den senaste tiden, plugg och lite gott att äta till det.
↑ Sist men inte minst så har jag även gymmat med Sara, idag blev det ett benpass innan tentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0