Jag vill hålla dig hela natten

Hej på er! Äntligen fredag och helg, har verkligen sett fram emot det hela veckan som bestått av tentaplugg inför läkemedelsberäkningen jag hade i onsdags. Vet dock att jag gjorde ett slarvfel på tentan och eftersom man måste ha 100% rätt så blir det omtenta för min del. Blir min första omtenta någonsin haha, men jag vet ju vad jag gjorde för fel så det ska nog gå bra! Nu är det bara att fokusera på nästa tenta som är om två veckor.
 
Blir en lugn helg men det är precis vad jag behöver just nu. Har dessutom fått en infektion i örat efter att jag piercat mig så får inte dricka alkohol, bada eller basta på ett tag nu. Ska i alla fall inleda helgen med ett biceps/triceps-pass på Iksu nu. Tills vidare får ni ett låttips av mig, Hela natten med Josef Johansson. Hans låt Tysta leken är också ett tips, klicka här för att komma till den på Spotify.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0