känslan när halva utbildningen är färdig

Idag skrev jag terminens sista tenta som jag lyckades få VG på så jag är supernöjd. På måndag börjar jag termin 4 och en ny kurs. Jag har därmed gått halva utbildningen på sjuksköterska nu vilket känns asbra! Firade detta med lite shopping och fika på stan med Valdemar idag. Har dessutom fått en tid för arbetsintervju till veckan som jag hoppas ska gå bra, så jag förhoppningsvis får jobba på sjukhuset i sommar. Det mesta känns i alla fall väldigt bra och positivt just nu! Nu gäller det bara att klara läkemedelsomtentan nästa helg så jag ska plugga som en tok hela veckan har jag tänkt haha.
 
Men nu är det dags för middag sen ska jag och Valdemar baka en kladdkaka och ha filmkväll. Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0