every long lost dream led me to where you are

Helloo. Har inte haft tid att blogga, har väldigt mycket i skolan just nu så det tar nästan all min tid för tillfället. Hann träffa älskling igårkväll iaf.. vi pluggade hahah, men åt kladdkaka och pratade den mesta tiden. Men det var trevligt, alltid trevligt att vara med honom. ♥

Annars då. En dag kvar till lov och livet rullar på. Har några planer för lovet också och en del dagar uppbokade redan. Kommer troligtvis bli en del fotande iaf eftersom jag lånat hem en systemkamera och reflexskärm från skolan över lovet! Får se hur det går. Men men, nu ska jag återgå till min tråkiga pluggvärld. Hejdåå!

Så här ser det ut utomhus just nu.. vintern är tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0