T O D A Y . A N D . Y E S T E R D A Y

Godmorgon! Idag skiner solen så det blir nog en sväng ut om ett tag. Annars idag måste jag göra lite nödvändiga grejer som att städa och göra lite läxa. Ska baka en cheesecake också hade jag tänkt, får se hur det går. Det är dagens planer iaf.

Igår vaknade jag upp hos min finaste, trevligt som vanigt. Sen mötte jag Suzana vid klockan ett för att jag skulle fota henne till en skoluppgift. Det gick så snabbt så vi gick ut och fotoade lite tillsammans sen också. Blir verkligen roligare ju mer man lär sig om kameran och sånt! Hon var kvar här till efter klockan åtta någon gång.


En bild från igår, fick frukost på sängen av min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0