You're Twenty-Four Seven On My Mind

Hejsansvejsan! Sorry för dålig uppdatering igår och ingen idag. Men har annat för mig än att sitta vid datorn. Sista provet innan jul avklarat, bara en redovisning kvar och ett litet arbete. Skönt! Ska göra bort det så fort som möjligt så att jag kan njuta av läxfria dagar fram till lovet, skulle vara underbart.

Imorgon är det lucia mellan 8.30-9.30 sen har jag hål till 13.00. Känns lite onödigt men blir nog bra ändå för det är planerat film och fika imorgon med några av mina klasskamrater. Tumme upp!


Små figurer som jag och pappa gjorde igår av cenitlera haha. Ganska gulliga tycker jag. Jag gjorde tomtenissen och pappa gjorde tomten, måste erkänna att pappas blev najsigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0