18 JULI

Hellu! Nu ska jag hoppa in i duschen sen göra lunch. Sen hade jag tänkt åka ner på stan en sväng, får se om jag får med mig mamma också. Känner shoppingsuget, men ska inte köpa något nu om jag inte behöver det för jag tänkte spara pengar.. till vad vet jag inte än men, vill inte köpa upp alla pengar iaf. (a) Och på tal om shopping så fick jag med mig lite grejer från Norsjö så kanske lägger in bilder på det senare idag.


Randombild från någon dag sen, osminkad och allt. Hade inte använt plattången men mitt hår var ovanligt rakt ändå, det har typ varit de hela veckan så jag tänkte fortsätta låta håret vila från den. Har också märkt att mitt hår har blekts av solen, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0