I'M OFF

Godmorgon! Jag är färdigfixad nu och har packat allt jag ska ha med mig, vi ska åka klockan tio. Idag blir det att åka bil ungefär tre timmar, tur man har spotify på mobilen då, fast lär nog sova ett tag i bilen ändå. När vi är framme i Piteå ska vi först på en marknad sen ska vi fortsätta dit vi ska bo.

Det finns ingen dator och inget internet där, har ju på mobilen men det gick inte att blogga när jag testade, knas. Men har gjort några förprogrammerade inlägg så det inte blir helt tomt på bloggen. Skriver när jag kommer hem på söndag, hare bra!


Kommentarer
Postat av: A l e x a n d r a 's

svar Haha aa, men det är rätt kul :)



ditt halsband är super fint ! :)

2011-07-05 @ 19:56:30
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0