nu tar jag sommarlov, på riktigt

Idag på jobbet så jobbade vi till klockan elva, sen bjöd arbetsledarna oss på laserdome och fika på Café Station! Det ingick på våran jobbtid så vi fick ju betalt för det också;). Kul vare iaf!

Idag var även sista dagen på sommarjobbet. Tiden har gått snabbt, för det känns inte som att jag jobbat tre veckor redan. Det vi fick göra där var väl inte så kul med dom jag jobbade med gjorde det roligt, och att vara ute hela dagarna och få lite färg på kroppen har inte heller varit helt fel. Nu behöver jag inte stiga upp klockan sex på morgonen längre, ska bli sååå skönt med sovmorgon. Nu tar jag sommarlov, på riktigt.


bild från we♥it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0