all the right moves


Typ dagens outfit eller något liknande

It's friday. Galet vad varmt det är ute idag, nästan 30 grader i solen ju! Så jag hade på mig ett linne och jeansshorts. Idag vare sista vanliga skoldagen, nästa vecka äre bara aktiviteter i skolan.. slaget om midgård, klassensdag och skolavslutning. Skrev mitt sista prov idag och det känns hur skönt som helst att allt plugg är över innan sommarlovet.

Efter skolan följde jag med några kompisar till busstationen och satt och pratade där ett tag, sen fortsatte jag mot stan och var där en snabbis. Skulle in på The phone house för att fråga en sak om spotify på mobilen. Det var lite kul för hon som hjälpte mig frågade vars jag hade köpt min bandeau, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

30 grader i skuggan menar du väl ;]

2011-06-10 @ 17:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0