SKOLAVSLUTNING IMORGON

Det är skolavslutning imorgon, helt sjukt var ettan har gått snabbt. Men det har varit ett bra skolår och jag har träffat massa fina människor! Och det kommer bli så härligt med sommarlov, känner på mig att det här sommarlovet kommer bli awesome.

Det verkar som att dom flesta ska ha shorts på sig, vilket dom får ha om dom vill såklart. Själv tycker jag att det är lite underskattat med klänning, det är kul att klä upp sig ju! Man får ju inte så många tillfällen att göra de på. (a) Avslutar med en bild på min skolavslutningsklänning.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: jaa det tycker jag med! grymt snyggt!!



skit snygg klänning du ska ha btw! :D

2011-06-16 @ 00:17:51
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0