SLAGET OM MIDGÅRD

Idag har jag varit på Nolia nästan hela dagen, det var slaget om Midgård, som är en fotbollsturnering mellan alla olika linjer på skolan. Natur brukar typ vinna men iår vann samhällslinjen (min linje alltså hehe), finalen var riktigt spännande kan jag lova och avgjordes på straffar.

Dom som pratade i mikrofoner hela dagen var ganska roliga tyckte jag, till exempel när en av dom pratade under en match och skulle förklara vem som hade bollen och sa:
" Och bollen går vidare till en mediaspelare, alltså ingen mp3 utan en elev! "


Jag och Jennifer. :)

Kommentarer
Postat av: carro

svar: ja tack det vore supersnällt :D

2011-06-14 @ 17:05:43
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0