SVAREN FRÅN FRÅGESTUNDEN

Är du singel nu, eller har du någon pojke på gång?:)
svar: Jag är singel.

Hur gammal är du?
svar: Jag är 16 år.

Var bor du?
svar: På Sofiehem i Umeå.

Hur många killar har du hånglat med?;)

svar: Har slutat räkna. ;)

När började du blogga?
svar: Hade en annan blogg innan den här, så sen typ 2008 eller 2009.

Hur ser drömkillen ut?;)
svar: Hmm.. lång, blåa ögon, blondt eller brunt hår, vältränad kropp. (a)

vill du gå ut med mig :]
svar: Haha kanske om jag visste vem som frågade.

Träffa mig?
svar: Klart jag kan träffa dig William, det var ett bra tag sen så det skulle vara kul. :)

Vad gillar du mest puss eller kram?

svar: Puss OCH kram. ;D

Bh-storlek?

svar: Gissa det du!

När är du född?
svar: 21 december 1994.

Vad heter din lillebror?
svar: Han heter Oskar.

Favoritfilm?
svar: Vet inte om jag har någon riktig favoritfilm, men jag gillar skräckisar och komedier så två bra sånna filmer är Insidious och Eurotrip.

Favoritlåt?
Just nu är det Someone like you - Adele

Vilka umgås du mest med?
svar: Det är nog Myra och Emilia, härliga brudar som bor en och två gator från mig!

Vad heter du på skype?
svar: emmmsaa

Varför började du blogga?
svar: Från början var det för att mina kompisar gjorde det och det verkade kul, men nu är det mest för att det är skönt att skriva av sig ibland och dela med sig av bilder.

Vilka bloggar läser du?
Kenzas, mina kompisars, lite inspirationsbloggar och bloggar jag tycker är allmänt bra liksom.

Vad ska du göra i sommar?:)
svar: Nu i början av sommaren sommarjobbar jag, sen blir det mest att vara hemma och i stugan, men även att åka till Piteå och Stockholm. :)

Favoritfärg?
svar: Blå♥

Blir du glad av gulliga sms?
svar: Jajemen!

Vad jobbar du som och hur mycket tjänar du?

svar: Jag städar på ett företag 3,5 h varje söndag och tjänar ungefär 1400 kronor per månad.


Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Fin blogg, vännen!:D



Allt bra??

KRAM

2011-06-21 @ 12:04:40
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Jag är förkyld och har ont i huvudet:/



Vad gör du?

KRAM

2011-06-21 @ 14:05:52
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0