28 JUNI

Då har man sommarjobbat en och en halv vecka, alltså hälften, så det är inte så jättelång tid kvar nu innan jag har sommarlov på riktigt! Dagen har varit rätt chill idag också, vi har mest målat och det är ju faktiskt roligt. Våra målardräkter ser ganska roliga ut också, man känner sig ungefär som en astronaut när man har på sig den, haha.

Har suttit ute i solen, fast bara ett litet tag för sen kom det fetaste molnet som täckte solen, så då passade jag på att gå in och skriva det här inlägget. Men eftersom jag är klar med det nu så blir det att gå ut och sätta säg i solstolen igen. Väldigt skönt att solen och värmen kommit tillbaka nu, det har ju varit ganska dåligt väder ett tag så brännan har ju nästan försvunnit helt. Men nu ska den bättras på, hejs!



Kommentarer
Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

Hejsan :D



Snälla rösta på min bild din röst betyder, för vill jätte gärna hamna på topp 1 och det är inte alls långt kvar. Så din röst gör nytta kan jag lova dig :) TACK snälla i så fall. Man kan rösta varje dag om man känner för det. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=53

2011-06-28 @ 16:12:46
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0