4 NOVEMBER

Hejhej! Som ni säkert märkt igen så har inte uppdateringen varit så bra dom senaste dagarna. Men det är ju lov så jag gör annat än att sitta hemma vid datorn!

Igår var jag iaf på Paradisbadet med brorsan och Fredrik, det var väll skoj men man blir snabbare less med åren haha. Och på kvällen var jag med Valle. Imorse var jag hos tandläkarn och fixade en grej jag har bakom tänderna som hade lossnat (dom som haft tandställning kanske fattar) och efter det åkte jag ner på stan och träffade Emelie. Vi tog en fika på Wayne's och satt och snackade oavbrutet i tre timmar. Behövs lite catch up-time när man inte ses så jätteofta då hon bor i Stockholm. Trevligt vare iaf!

Just nu sitter jag hos farmor, har varit här sen klockan fyra. Har hunnit äta mig mätt av all god mat och fika och sett Spy Kids på tv med lillebror. För tillfället sitter jag faktiskt och gör lite läxa, har skjutit upp det hela lovet nu så kände att det var dags att ta tag i det hela. Men ska ta en paus nu och låta Oskar få låna datorn. Hörs imorgon med lite bilder från dom senaste dagarna! HUGS.


bild från we♥it


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hittade ingen primer:( kan du lägga in bilden på hur den ser ut är du snäll? :)(A)

2011-11-05 @ 17:32:30
URL: http://rrrrrebeccas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0