TODAY

Sorry för ingen uppdatering idag men har inte varit hemma på hela dagen, kom just hem faktiskt. Hade en kort skoldag, blev lunch på stan med mina brudar och efter det tog jag bussen till Ersboda för att möta Anastasia där. Vi gick till våran gamla skola som vi gick på till sexan, sen gick vi även förbi skolan jag gick på i sjuan. Hälsade på några gamla lärare som inte kände igen mig på en gång, jag ser väll inte ut som jag gjorde när jag var mindre precis haha. En lärare som jag hade i sjuan sa att hon fortfarande hade kvar ett prov jag skrivit som facit, det var lite kul faktiskt. (a)

Tog bussen tillbaka till stan vid middagstid och då hämtade familjen upp mig sen fortsatte vi till några släktingar där vi åt middag och spenderade kvällen. Var planerat att jag skulle klippa mig ikväll också men det blev ingen tid till det så det blir imorgon istället. Men nu ska jag avsluta det här inlägget och hoppa in i duschen, cred till er som läst allt! HUGS


Gammal bild på mig och Anastasia

Kommentarer
Postat av: carro

rabble! :)

2011-09-29 @ 21:01:24
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0